Nový Peugeot 308 SW


Nový PEUGEOT 308 SW, oceněný titulem Auto roku 2014, je vůz s vytříbeným designem a velkorysými rozměry, který splní požadavky zákazníků kategorie kombi z pohledu přepravní kapacity, vnitřní prostornosti a pohodlí, variability i praktičnosti.

EXTERIÉR

Vůz PEUGEOT 308 SW s čistým, technologickým a elegantním designem propracovaným do těch nejmenších detailů byl zvolen evropským Autem roku 2014.

Čistý design

990

Nový PEUGEOT 308 SW na vás zapůsobí svým moderním, odvážným a ušlechtilým stylem. Splývavé a výrazné křivky karoserie vykreslují atletickou a přirozeně elegantní siluetu. Dynamiku profilu umocňují i velké prosklené plochy, které odhalují příjemný a pohodlný interiér.

Prvotřídní kvalita

Každému prvku, ploše a detailu se návrháři nového vozu PEUGEOT 308 věnovali s maximálním zaujetím.

950

Již od fáze koncepce zaměřili svou pozornost na dokonalé slícování dílů. Vnitřní struktura předních světlometů i zadních světel je sladěná se směrovými světly zakomponovanými do vnějších zpětných zrcátek a poukazuje na  harmonický soulad mezi jednotlivými částmi vozu. Výmluvnou ukázkou kvality nového Peugeotu 308 je i chromovaná přední maska a důkladně propracovaný tvar zadní části .

Jízdní zážitky

900

Za volantem vás okamžitě osloví perfektně propracovaná ergonomie celého místa řidiče. Volant přirozeně padne do ruky a přesné a citlivé řízení přispívá k jistému a dynamickému jízdnímu projevu nového vozu 308 SW.
Oceníte i komfort, který vás zásluhou speciálních nápravových prvků, vynikající směrové stability a kvalitního odhlučnění na palubě vozu čeká.
Na bezpečnosti jízdy a jednoduchém ovládání se podílí také řada systémů na podporu řízení.

Světelná identita

Příď vozu s precizně propracovanou přední maskou a pronikavým pohledem dravé šelmy vyniká svým silným a nezaměnitelným estetickým rukopisem.
Přední světlomety i zadní světla jsou vybavená full LED* technologií. Se směrovými LED ukazateli ve vnějších zpětných zrcátkách má nový PEUGEOT 308 SW nepřehlédnutelný vzhled vozu vyšší třídy.

899

Zadní světla

Zadní světla ve tvaru písmene C zasahují stejně jako u hatchbacku hluboko do boků vozu. 42 jasně zářících LED diod jim propůjčuje velmi moderní a technologický vzhled. Spolu s dalšími 3 LED diodami v brzdovém světle tak zadní část vozu zdobí celkem 48 LED diod.
Podoba světel připomíná vozy 508 SW a 508 RXH, čímž nový model 308 SW naznačuje svou příslušnost k vozům kombi vyšší kategorie.

898


INTERIÉR

Design se na palubě nového vozu Peugeot 308 SW snoubí s moderními inovacemi a vy se tak můžete těšit na exkluzivní jízdní zážitky. Pečlivě propracované detaily, vzorná prostornost a intuitivní a technologicky vybavené místo řidiče… objevte úplně novou automobilovou zkušenost!

Peugeot i-Cockpit

895

Na palubě nového vozu PEUGEOT 308 SW se řidič ocitá v srdci pravého Peugeot i‑Cockpitu ‑ technologického a intuitivně uspořádaného místa řidiče s inovativní architekturou a reprezentativním vzhledem.

Peugeot 308 SW potvrzuje svůj smysl pro detail a špičkovou kvalitu ‑ palubní deska z ušlechtilých materiálů je jednoduchá, dobře strukturovaná, s minimem ovládacích prvků a celý prostor je příjemně vzdušný. Design interiéru vozu 308 SW je svou jednoduchostí výjimečný a do automobilového světa přináší nové myšlenky a inovace.

U příležitosti 29. ročníku mezinárodního pařížského autosalonu získal nový Peugeot 308  cenu za nejkrásnější interiér roku 2013  (pro hatchback i SW), kterou uděluje porota složená z automobilových odborníků a zástupců z dalších profesních oblastí ‑ architektury, módy, designu, kultury a médií. Oceněna byla originalita, moderní vzhled a kvalita provedení místa řidiče Peugeot i‑Cockpit, který se stává pojítkem mezi interiéry ostatních nových vozů Peugeot.

Díky kompaktnímu volantu, zvýšené přístrojové desce, velkému dotykovému displeji s úhlopříčkou 9,7" a vysoko umístěnému středovému panelu zažívá řidič v Peugeot i‑ Cockpitu nové a mimořádně inspirativní jízdní zážitky.

Prvotřídní kvalita

890880870860

Provedení interiéru nového vozu 308 SW má velmi čistý a vytříbený styl. Každá jeho součást i detail odhalují střídmou eleganci: minimum ovládacích prvků, kterým se vyznačují vozy vyšší třídy, matně chromované a černě lakované dekorativní prvky, precizně propracované výplně dveří… Dotyková obrazovka bezvadně zakomponovaná do palubní desky z měkčeného plastu je ukázkou technologické dokonalosti vyšší třídy.

Panoramatická střecha

Prosklená panoramatická střecha o ploše 1,69 m2 příjemně prosvětluje interiér nového vozu 308 SW a zvyšuje pohodu řidiče i cestujících. Podle zvolené verze je panoramatická střecha součástí výbavy na přání.

620

Dotyková obrazovka

850

Perfektně zakomponovaná dotyková obrazovka s úhlopříčkou 9,7’’ soustřeďuje ovládání většiny funkcí a systémů ve voze. Řidič vše obsluhuje zcela intuitivně lehkým dotykem konečků prstů a pro vyšší uživatelský komfort si může nastavit vlastní zkrácené volby i obsah úvodní stránky.

Volant malých rozměrů

Malý volant nového vozu 308 SW přímo vybízí vydat se na cestu. Menší průměr volantu usnadňuje manévrování a ovladatelnost vozu a umocňuje pocity při řízení. Podle zvolené úrovně výbavy může být volant potažený kůží a zdobený dvojitými švy, má pak elegantnější vzhled a jeho držení je příjemnější a přirozenější.

840

Přístrojová deska

830

Propracovaný design přístrojové desky spojuje hodinářskou dokonalost se sportovní elegancí.Jemně tepané ručičky ukazatelů při nastartování opisují symetrický pohyb a osvětlené výseče jsou pro řidiče na první pohled velmi dobře čitelné. Informace na zvýšené přístrojové desce řidič vidí, aniž by musel spustit oči z vozovky, což přispívá ke komfortu a bezpečnosti řízení.

Zavazadlový prostor

820810800

Délka 4 585 mm, šířka 1 804 mm a výška 1 471 mm… svými ideálními rozměry splní nový PEUGEOT 308 SW očekávání zákazníků kategorie kombi, kteří tyto vozy vyhledávají pro prostornost jejich interiéru a velkorysou přepravní kapacitu.

S praktickými úložnými prostory pod podlahou se objem zavazadlového prostoru nového vozu PEUGEOT 308 SW v základní konfiguraci zvětšil na 610 dm3 (VDA 210, 660 l metodou měření objemu tekutin) a v dané kategorii se zařadil mezi ty největší.

Stylově propracované úchyty upevněné na chromovaných kolejnicích (podle zvolené verze v základní výbavě nebo na přání) vám umožní jednoduše uspořádat a zabezpečit převážené předměty a zavazadla.

Zadní sedadlo Magic Flat

610

Praktickou sériovou výbavou nového vozu 308 SW je jednoduchý a intuitivně ovládaný mechanismus pro manipulaci se zadními sedadly „Magic Flat“. Uvolněním 2 ovladačů umístěných po stranách zavazadlového prostoru sklopíte během okamžiku obě části zadního sedadla současně. Díky tomuto „magickému“ systému získáte dokonale rovnou podlahu a přepravní prostor o objemu 1660 dm3 (VDA 214)!.


TECHNOLOGIE

Nový Peugeot 308 SW je vybaven nejmodernějšími technologickými inovacemi zaměřenými na komfort a asistenci při řízení, které vám zpříjemní každý okamžik strávený na palubě vozu.

Účinné motory

PureTech

790

Nový PEUGEOT 308 SW 1.2 PureTech 130 k představuje nový benzinový tříválcový motor PureTech v přeplňované verzi s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).

Kompaktní rozměry motoru, nízká hmotnost a inovativní materiály s minimálním třením jsou základem optimálního spojení výkonnosti motoru s jeho energetickou úsporností a nezměněnou spolehlivostí a odolností. Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %*. Nový přírůstek řady benzinových tříválcových motorů PureTech a nový PEUGEOT 308 SW představují dokonalou symbiózu výkonu a potěšení při řízení vozu.

* Kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí od 4,7 do 5,2 l/100 km a emise CO2 od 109 do 119 g/km.

Motory BlueHDi

780

Mezi technologické novinky, které nový PEUGEOT 308 SW zavádí, patří i verze s označením BlueHDi poháněné dieselovými motory Euro6. Technologie Blue HDi představuje exkluzivní propojení SCR technologie (selektivní katalytická redukce) s filtrem pevných částic s aditivem, s kterým dieselové motory nové generace dokáží zásadně snížit emise oxidů dusíku (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % nespálených částic, které jsou obsažené ve výfukových plynech těchto motorů*.

* Kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí od 3,2 do 4,2 l/100km a emise CO2 od 85 do 111 g/km.

Převodovka EAT6

770

Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6(Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi další přednosti nové převodovky EAT6 patří i výrazné snížení emisí CO2.


Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.


Kromě motoru 2.0 BlueHDi 150 k je převodovka EAT6 k dispozici i ve spojení s motorem 1.2 PureTech 130 k.

Paket Driver Sport

600

Na přání je v nabídce doplněk Driver Sport Pack, který potěší milovníky dynamické jízdy. Stisknutím tlačítka „Sport“ na palubní desce řidič aktivuje systém, který upravuje nastavení parametrů některých prvků výbavy tak, aby pocity a potěšení při řízení vozu byly ještě intenzivnější.

Posilovač řízení a nastavení akceleračního pedálu jsou reaktivnější, zvuk motoru zesílí a má sportovnější charakter , barva osvětlení ukazatelů na přístrojové desce se změní z bílé na červenou a objeví se údaje o dynamice vozu (výkon, tlak přeplňování, příčné a podélné zrychlení).

Elektrický posilovač řízení

760

Nový elektrický posilovač řízení nahrazuje původní hydraulický GEP posilovač s variabilním účinkem. Emise CO2 se s tímto novým posilovačem dále snižují a řidič se s novým vozem 308 SW může těšit na skvělou ovladatelnost v městském provozu umocněnou i mnohem menším průměrem otáčení.

Bezklíčový přístup ADML

Namísto klasického klíče zapalování může být nový PEUGEOT 308 SW vybaven elektronickým zařízením, které umožňuje automaticky odemknout dveře vozu a nastartovat motor jednoduchým stisknutím tlačítka Start/Stop. Stačí se lehce dotknout vnější kliky a dveře vozu se zamknou.

750

Elektrická parkovací brzda

740

Všechny vyšší verze nového vozu PEUGEOT 308 SW jsou sériově vybavenyelektrickou parkovací brzdou. Ta se při vypnutí motoru automaticky sepne a při rozjezdu se opět uvolní.

Park Assist

590

Funkce Park Assist měří pomocí čtyř ultrazvukových snímačů volná místa a bezpečně zaparkuje na podélně i příčně orientované parkovací stání. Systém převezme řízení a během manévru vám předává vizuální a zvukové informace, zatím co vy ovládáte pouze brzdový nebo akcelerační pedál, spojku a řazení rychlostí (u manuální převodovky). Kontrolu nad řízením vozu můžete kdykoliv opět převzít pohybem volantu.

Hill Assist

580

Funkce Hill Assist usnadňuje spolu s elektrickou parkovací brzdou manévrování s vozem ve svahu. Tato jedinečná technologie udrží vůz na krátký okamžik bez pohybu (přibližně 2 vteřiny) a umožní řidiči, aby v klidu přešlápl z brzdového na akcelerační pedál a bezpečně se rozjel.

Maximální efektivita


Stejně jako verze hatchback dokázal i nový PEUGEOT 308 SW snížit celkovou hmotnost oproti svému předchůdci o 140 kg  a porovnáme‑li vozy se stejným motorem a výbavou patří ve své kategorii mezi nejlehčí.

730

Boj s přebytečnými kilogramy se odehrál na všech úrovních: od základu přepracovaná architektura vozu, laserové sváření, použití lehčích materiálů jako je hliník nebo kompozitní materiály... A na celkovém odlehčení se podílí také brzdová soustava dimenzovaná na nižší hmotnost vozu. Nový PEUGEOT 308 SW tak z pohledu spotřeby paliva a emisí CO2 dosahuje vzorných výsledků a současně nabízí vynikající jízdní vlastnosti.


BEZPEČNOST

Nový PEUGEOT 308 těží z know‑how značky Peugeot a může díky těmto zkušenostem nabídnout bezvadný jízdní projev a bezpečnost na nejvyšší úrovni.

Paket Driver Assistance

720

Nový PEUGEOT 308 SW je vybaven kompletní bezpečnostní výbavou včetně paketu "Driver Assistance Pack", který zahrnuje aktivní regulátor rychlosti, systém varování při riziku srážky a automatickou podporu brzdění v kritických situacích. Všechny uvedené funkce fungují na základě radaru umístěného na přední masce v úrovni spodní mřížky.

Aktivní regulátor rychlosti brzdí motorem a automaticky přizpůsobí nastavenou rychlost jízdy pomalejšímu vozidlu jedoucímu před vámi. Pokud je rozdíl rychlosti jízdy vašeho vozu a vozu před vámi příliš velký, nabídne vám funkce varování při riziku srážky pomoc při brzdění, aby se rozdíl zmenšil. Pokud se srážka zdá být nevyhnutelná, sníží podpora brzdění v kritických situacích rychlost vozu na maximálně 20 km/h , aby k  nárazu nedošlo nebo aby jeho následky byly co možná nejmenší. I s uvedenými funkcemi je však za kontrolu řízení zodpovědný především řidič, který se za volantem musí za všech okolností chovat tak, aby svým vozem neohrozil bezpečnost ostatních a dodržoval pravidla silničního provozu.

Sledování mrtvého úhlu

710

Čtyři snímače umístěné na předním a zadním nárazníku informují řidiče o přítomnosti vozu nebo motocyklu v mrtvém úhlu výhledu. .

V příslušném vnějším zpětném zrcátku se rozsvítí světelná dioda, aby řidiče na přijíždějící vůz upozornila.

Inteligentní kontrola pohonu

700

Inteligentní systém kontroly pohonu je  sofistikovaný protiprokluzový systém, s kterým se vůz rozjede a pokračuje v jízdě i na povrchu s nízkou adhezí (led, sníh, bláto…).
V těchto podmínkách systém automaticky přizpůsobí svůj účinek a umožní na každém z předních kol větší či menší prokluz.

Airbagy

Nový PEUGEOT 308 SW je vybaven 6 airbagy :

  • 2 čelní airbagy, které při čelním nárazu chrání hlavu a hrudník řidiče a spolujezdce,
  • 2 boční airbagy, které chrání řidiče a spolujezdce při bočním nárazu,
  • 2 hlavové airbagy, které cestujícím na přední i zadních sedadlech poskytují ochranu hlavy.

EuroNCAP

Kromě nižší celkové hmotnosti byla i struktura nového vozu 308 SW navržena tak, aby absorbovala maximum zbytkové energie při nárazech různého typu a minimalizovala tak jejich následky pro cestující, vůz i ostatní účastníky nehody.

Peugeot Connect SOS

570

Peugeot rozšiřuje službu tísňového volání v Evropě. Když jde o vteřiny a potřebujete rychlou pomoc, můžete se spolehnout na PEUGEOT CONNECT SOS*. Automatické tísňové volání: při aktivaci airbagů nebo pyrotechnických předpínačů bezpečnostních pásů je tísňové volání odesláno automaticky, bez zásahu řidiče. PEUGEOT CONNECT SOS* lokalizuje polohu vozu, kontaktuje posádku a vyšle na místo potřebnou pomoc. Komunikace může probíhat v mateřském jazyce majitele vozidla.

Manuální odeslání tísňového volání: pokud je někdo ve voze svědkem nebo obětí krizové situace (nevolnost, napadení), může rychle vyslat tísňové volání PEUGEOT CONNECT SOS*. Stačí stisknout tlačítko SOS umístěné u stropního osvětlení (po dobu 3 s).

* Služba PEUGEOT CONNECT SOS prozatím není v ČR k dispozici.

Peugeot Connect Apps

560

Ve voze PEUGEOT 308 SW máte na  velkém dotykovém displeji 9,7’’ přístup i k praktickým aplikacím Peugeot Connect Apps, které byly vytvořeny, aby vám usnadnily řízení a zpříjemnily cestování: dopravní informace ViaMichelin, nejbližší parkoviště a jejich zaplněnost, nejlevnější čerpací stanice na trase, předpověď počasí, průvodce Michelin… Funkce MultiApps umožňuje zobrazit na jedné obrazovce simultánně základní informace ze 4 aplikací. S ohledem na bezpečnost jízdy doporučujeme aplikace zobrazovat až pozastavení vozu*.


* Uvedené aplikace nejsou v ČR prozatím k dispozici.

Scan My Peugeot

Máte otázku ohledně nějakého prvku výbavy? Vyfotografujte ho svým chytrým telefonem a aplikace Scan MyPeugeot* vám za využití technologie rozpoznání obrazu najde vysvětlení k jeho fungování.

Bližší informace o funkci Scan MyPeugeot, která vám zpřístupní digitální verzi příručky vašeho nového vozu Peugeot 308 SW, získáte na stránce MyPeugeot.


* K dispozici v průběhu roku 2014, podmínkou je používání kompatibilního smartphone.


TECHNICKÉ PARAMETRY

Benzinová technologie PureTech

790

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 k* poprvé představuje nový tříválcový benzinový motor PureTech v přeplňované verzi spojený s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6** (Efficient Automatic Transmission 6). Modulární, kompaktní, čistý a výkonný motor spojuje účinnost s využitím špičkových technologií. Motor s vysokotlakým přímým vstřikováním (200 barů) opatřený turbodmychadlem nové generace s vysokou účinností (240 000 ot/min) nabízí již od nejnižších otáček vynikající jízdní vlastnosti a s maximálním točivým momentem 230 Nm při 1750 ot/min vykazuje v nízkých otáčkách nejlepší poměr výkonu a točivého momentu. 95 % točivého momentu je navíc k dispozici mezi 1500 a 3500 ot/min, takže jeho používání je za všech okolností optimální.

Kompaktní rozměry motoru, nízká hmotnost a inovativní materiály s minimálním třením jsou základem optimálního spojení výkonnosti motoru s jeho energetickou úsporností a nezměněnou spolehlivostí a odolností. Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %.


* Verze 110 k bude k dispozici v průběhu roku 2014.

** K dispozici ve spojení s motorem 1.2 PureTech 130 k.

Dieselové motory BlueHDi

780

Blue HDi je označení dieselových motorů značky, které již dnes splňují normu Euro6. Technologie Blue HDi dokáže zásadně snížit emise oxidů dusíku (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, snížit spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % pevných částic obsažených ve výfukových plynech.

Od svého uvedení na trh bude PEUGEOT 308 SW v nabídce s motorem 2.0 HDi 150 k vybaveným manuální nebo automatickou 6stupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6), představí i verzi 1.6 BlueHDi 100 k s manuální 5stupňovou převodovkou a verzi 1.6 BlueHDi 120 k s manuální 6stupňovou převodovkou.

Verze 1.6 BlueHD 120 k s emisemi 85 g CO2/km představuje technologickou novinku spojující úspornost s vynikajícími výkony. Motor dosahuje výkonu 120 k, maximálního točivého momentu 300 Nm při 1750 ot/min a je velmi úsporný. Jde o nejdůležitější motor v nabídce značky a řízení je s ním velmi pohodlné. Nový motor 2.0 BlueHDi 150 k poskytuje vysoké výkony a současně produkuje nízké emise. PEUGEOT 308 SW poháněný tímto motorem nabízí maximální točivý moment 370 Nm při 2000 ot/min a je velmi pružný. Ve spojení s manuální 6stupňovou převodovkou produkuje 99 g CO2/km. K dispozici je i s automatickou 6stupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) s technologií Quickshift, která umožňuje rychlé řazení a řízení je tak velmi pohodlné.

Peugeot a životní prostředí

650

Peugeot neustále rozšiřuje svou nabídku vozů s nízkými emisemi – více než polovina celosvětově prodaných vozů značky má emise CO2 nižší než 140 g/km. Těchto výsledků bylo dosaženo díky účinným technologiím, v jejichž zavádění je Peugeot světovou jedničkou: filtr pevných částic FAP (uveden v roce 2000) dnes najdeme u většiny dieselových motorů a celkem bylo s tímto filtrem, který snižuje emise nespálených částic až na hranici měřitelnosti, prodáno 2,1 milionů vozů Peugeot. Stejně zásadní je i revoluční technologie Stop & Start a vývoj nové generace benzinových a dieselových motorů HDi…

Nový Peugeot 308 SW ACCESS

Klíčové vlastnosti

Nový Peugeot 308 SW ACTIVE

Klíčové vlastnosti

Nový Peugeot 308 SW ALLURE

Klíčové vlastnosti

Benzínové motory

1.2 PureTech 110k S&S MAN5

Technické parametry

1.2 PureTech 130k S&S MAN6

Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k* je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s manuální šestistupňovou převodovkou.  Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %. S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech nabízí nový PEUGEOT 308 výjimečné spojení výkonnosti a jízdního potěšení.

Technické parametry

1.6 THP 156k MAN6

Technické parametry

Dieslové motory

1.2 PureTech 130k S&S EAT6

Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k* je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s  automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6)**. Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %. S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech nabízí nový PEUGEOT 308 výjimečné spojení výkonnosti a jízdního potěšení.
Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6(Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi její další přednosti patří i výrazné snížení emisí CO2.
Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.

Technické parametry

1.6 HDI FAP 92k MAN5

Technické parametry

1.6 e-HDI FAP 115k S&S MAN6

Technické parametry

1.6 BlueHDI 100 k S&S MAN 5

Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

Technické parametry

1.6 BlueHDI 120 k S&S MAN 6

Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

Technické parametry

2.0 BlueHDI FAP 150k S&S MAN6

Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

Technické parametry

2.0 BlueHDI FAP 150k S&S EAT6

Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6(Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi její další přednosti patří i výrazné snížení emisí CO2.
Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.

Technické parametry

990 950 900 895 890 880 870 860 850 840 830 820 810 800 790 780 770 760 750 740 730 720 710 700 790 780 650 899 898 620 610 600 590 580 570 560 790 780
Zavazadlový prostor

Jsme Vám k dispozici

foto Ing. Pavel Jaro
Prodejce nových vozů
T: +420 235 365 922
M: +420 602 286 752
E: jaro@avcar.cz
foto Ladislav Zoul
Prodejce nových vozů
T: +420 235 365 922
M: +420 777 777 805
E: zoul@avcar.cz
foto Radim Tesař
Fleetový prodejce
T: +420 235 356 922
M: +420 777 777 802
E: tesar@avcar.cz