Nový Peugeot 308

Designéři a inženýři značky Peugeot vytvořili odvážný, intuitivní a moderní hatchback mimořádně ušlechtilého vzhledu. Objevte nový PEUGEOT 308, dokonalý, technologicky vyspělý a efektivní vůz, s nímž při jízdě zažijete zcela nové pocity. Objevte nový PEUGEOT 308, Auto roku 2014.


EXTERIÉR

„Jednoduchost je nejvyšší míra vyspělosti!“. Výrok slavného Léonarda de Vinciho je novému modelu 308 vlastní. Jednoduchost, technologie a elegance… vůz se pyšní novým stylem, kde žádný detail není dílem náhody.

Vytříbený design

1

Dokonalý a vyvážený design je základem noblesní elegance nového modelu 308.

Výrazně vykreslené křivky, precizně modelované tvary, atletické proporce… nový PEUGEOT 308 na první pohled vzbuzuje dojem lehkosti a dokonalé efektivity. Jeho styl spojuje prvky robustnosti a sportovní dynamiky: široké rozchody, kola, která přesně lícují s karoserií vozu, chromovaná přední maska a pyramidově uspořádaná záď.

Dokonalá kvalita

Každý prvek, plocha a detail nového modelu PEUGEOT 308 byly propracovány s mimořádnou péčí a pozorností. 

Již od fáze koncepce se návrháři zaměřili na dokonalé slícování dílů. Vnitřní struktura předních světlometů i zadních světel je sladěná se směrovými světly zakomponovanými do vnějších zpětných zrcátek a poukazuje na harmonický soulad mezi jednotlivými částmi vozu. Výmluvnou ukázkou kvality nového vozu 308 je i chromovaná přední maska a důkladně propracovaná linie zadní části.

2

Dynamické vlastnosti

3

Nový PEUGEOT 308 těží z know‑how značky Peugeot v oblasti nápravového systému a může díky těmto zkušenostem nabídnout prvotřídní dynamické vlastnosti a bezvadný jízdní projev.

Na aerodynamice nového vozu PEUGEOT 308 se významnou měrou podílí jeho design, rozměry a nižší těžiště karoserie. Vůz tak dosahuje výjimečných hodnot Cx (koeficient průniku vzduchem) a SCx: od 0,28 a 0,63.

Uvedené aerodynamické parametry zásadním způsobem přispívají ke snížení spotřeby, a tedy i emisí CO2.

Peugeot dokázal s tímto modelem dále optimalizovat jízdní komfort a stabilitu a řidiči zprostředkovává při řízení vozu jedinečné potěšení .

Světelná identita

4

Nový PEUGEOT 308 má vznešený high‑tech světelný vzhled.

Přední světlomety svým tvarem připomínají zornice divoké šelmy a Full LED optika, kterou jsou vybaveny vyšší verze řady, citlivě doplňuje specifický design přední části.

Zadní světla jsou pravým technologickým klenotem a motiv třech zářících „drápů“ z LED diod je vzpomínkou na první modely 504 Coupé a Cabriolet.


INTERIÉR

Interiér nového vozu PEUGEOT 308 je dokonalým spojením estetiky a intuitivní funkčnosti. Díky jednoduchému a funkčnímu designu je ergonomie ovládání natolik přirozená, že řízení vozu je pro řidiče novým a velmi příjemným zážitkem.

Peugeot i-Cockpit

5

Na palubě nového vozu PEUGEOT 308 se řidič ocitne v srdci technického a intuitivně uspořádaného kokpitu s inovativní architekturou a reprezentativním designem: Peugeot i‑Cockpit .

Design a provedení interiéru vozu 308 je ukázkou maximální péče, která byla věnovaná každému jeho detailu: strukturovaná a odlehčená palubní deska, méně ovladačů, ušlechtilé a kvalitní materiály. Vytříbená estetika interiéru je svou jednoduchostí velmi inovativní a v automobilovém prostředí výjimečná.

U příležitosti 29. ročníku mezinárodního autosalonu získal nový PEUGEOT 308 ocenění za nejkrásnější automobilový interiér roku 2013, které uděluje porota složená z odborníků ze světa automobilového sportu, ale také architektury, módy, designu, kultury a médií.
Porota ocenila originalitu, modernost a kvalitu interiéru i‑Cockpit ve voze Peugeot 308, který představuje novou koncepci interiérů Peugeot. Přesvědčil ji čistý design místa řidiče a inovativní a intuitivní ovládání.

Kompaktní volant, zvýšený sdružený přístroj, velký dotykový displej o úhlopříčce 9,7″ a vysoko umístěná středová konzole zajišťují řidiči i cestujícím při řízení zcela ojedinělý a nový zážitek.

Dokonalá kvalita

6789

Každý prvek je do interiéru dokonale začleněn: v kabině najdeme minimum ovládacích prvků, dotykový displej tvoří perfektně zasazenou technologickou plochu a ovládání hlasitostije ukázkou stylové dokonalosti vyšší třídy. Palubní deska je celá potažená měkčeným plastem a matně chromované dekory s černým lakováním podtrhují kvalitu a vysokou úroveň zpracování všech detailů.

Panoramatická střecha

10

Prosklená panoramatická střecha* příjemně prosvětluje interiér a zvyšuje pohodu řidiče i cestujících. Aby zajistil ještě vyšší komfort cestování, PEUGEOT 308 inovuje a nabízí novou jemně perforovanou clonu, která zachytí 95 % světla pronikajícího z exteriéru.

* Na přání úrovně Allure.

Dotyková obrazovka

11

V interiéru nového vozu 308 najdete velký dotykový displej s úhlopříčkou 9,7’’, perfektně zasazený do středového panelu a natočený směrem k řidiči. Praktické funkce a aplikace ovládáte pouhým dotykem a díky novým tlačítkům, možnosti individuálního nastavení a zkrácené volbě je používání systému velmi přirozené.

Volant malých rozměrů

12

Malý volant v novém voze PEUGEOT 308 přímo vybízí vydat se na cestu. Menší průměr volantu usnadňuje manévrování a ovladatelnost vozu a umocňuje pocity při řízení. Od druhé úrovně výbavy je volant potažený kůží Napa a zdobený dvojitými švy, jeho držení je tak příjemnější, přirozenější a jeho vzhled získává na eleganci.

Přístrojová deska

Propracovaný design přístrojové desky spojuje technologickou dokonalost s elegancí hodinářského díla. Jemně tepané ručičky ukazatelů opisují při nastartování symetrický pohyb a osvětlené výseče přitahují pohled řidiče. Informace na zvýšené přístrojové desce řidič přečte, aniž by musel spustit oči z vozovky, což přispívá ke komfortu a bezpečnosti řízení.

13

Zavazadlový prostor

14

Nový PEUGEOT 308 nabízí jeden z největších zavazadlových prostorů v kategorii. Praktický a díky svým pravidelným tvarům i optimálně využitelný prostor má objem 420 dm3VDA (metodou objemu tekutin je to 470 l).

Čalounění

15161718192021

Podle zvolené úrovně výbavy máte na výběr ze 7 typů čalounění. Dekory jsou uzpůsobeny úrovním výbavy a různým provedením interiéru. Doplňky z leštěného hliníku, černě lakované či matně chromované, kožené nebo látkové čalounění* … nabídka je různorodá, vždy v moderním a elegantním duchu a uspokojí zákazníky s různým vkusem a preferencemi.

* Detailní informace o čalounění naleznete v katalogu.

Zvuk & audio

22

Dotykový displej v novém voze 308 je vybaven USB vstupem a jack zásuvkou, aby bylo k systému možné připojit externí přístroje.

Ze záložek si vyberte své oblíbené skladby, sestavte si vlastní playlist a vybrané skladby si uložte: dotykový displej s doplňkem navigace disponuje kapacitou paměti 6,9 GB. Nejtěžší nakonec bude vybrat tu správnou skladbu…

A s prohlížením fotografií už nemusíte čekat, až se z cest vrátíte domů: po zastavení si je z USB klíče můžete prohlédnout na dotykovém displeji přímo ve voze. Podle nabídky pro jednotlivé země je v rámci základní nebo příplatkové výbavy k dispozici také funkce DAB ‑ digitální rádio s kvalitnějším zvukem, lepším pokrytím a novými funkcemi (převíjení, pauza…). 

HIFI Denon
Nový systém HIFI Denon je výsledkem spolupráce společností Peugeot a Denon a novému modelu 308 byl vyvinutý přesně na míru. Zahrnuje 8 reproduktorů, subwoofer a digitální zesilovač. Díky možnosti vybrat si 2 varianty prostorového rozdělení reprodukce a 5 typů hudebních prostředí si řidič i všichni cestující mohou vychutnat plný, prokreslený a věrný zvuk.

Peugeot Connect Apps

23

Se službou Peugeot Connect Apps má řidič na velkém dotykovém displeji přístup k praktickým aplikacím, které byly vytvořeny, aby mu usnadnily řízení a zpříjemnily cestování: dopravní informace ViaMichelin, nejbližší parkoviště a jejich zaplněnost, nejlevnější čerpací stanice na trase, předpověď počasí, průvodce Michelin…

Peugeot Connect Apps do katalogu nově přidává i aplikaci „Asistence při řízení“ pro uživatele Coyote. A funkce MultiApps vám umožní zobrazit na jedné obrazovce simultánně základní informace ze 4 aplikací. S ohledem na bezpečnost jízdy ale doporučujeme aplikace zobrazovat až po zastavení vozu.


TECHNOLOGIE

Nový PEUGEOT 308 nabízí řadu technologických inovací, které jsou zaměřeny na potěšení z jízdy, komfort a podporu řízení a zpříjemní vám každý okamžik strávený na palubě nového vozu 308.

Účinné motory


PureTech

22


Nový tříválcový přeplňovaný benzinový motor PureTech
Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k* je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6)**.

Kompaktní rozměry motoru, nízká hmotnost a inovativní materiály s minimálním třením jsou základem optimálního spojení výkonnosti motoru s jeho energetickou úsporností a nezměněnou spolehlivostí a odolností.
Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %***.
S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech umí nový PEUGEOT 308 nabídnout výjimečnou výkonnost spojenou s maximálním jízdním potěšením.

* Verze 110 k bude k dispozici v průběhu roku 2014.
** Pro 1.2 PureTech 130 k bude k dispozici v průběhu roku 2014.
*** Kombinovaná spotřeba se pohybuje od 4,6 do 5,2 l/100 km a emise CO2 od 107 do 119 g/km.

Motory BlueHDi

23


Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů*.

* Kombinovaná spotřeba od 3,1 do 4,1 l/100 km, emise CO2 v rozmezí 82 až 107 g/km.

Převodovka EAT6

24

Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6(Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi její další přednosti patří i výrazné snížení emisí CO2.

Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.

Kromě motoru 2.0 BlueHDi 150 k bude převodovka EAT6 k dispozici v průběhu roku 2014 i ve spojení s motorem 1.2 PureTech 130 k.

Rekordní spotřeba

Nový PEUGEOT 308, který byl nedávno v Evropě zvolen Autem roku 2014, rozšiřuje nabídku svých pohonných jednotek a představuje nový benzinový motor PureTech 130 k v přeplňované verzi. Tento sériově vyráběný hatchback vytvořil nový rekord ve spotřebě paliva: 2,85 l/100 km a 1 810 kilometrů ujetých na 1 plnou nádrž!

Test proběhl na španělském okruhu Almeria pod kontrolou francouzského Technického svazu automobilového průmyslu UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle). Sériově vyráběný hatchback PEUGEOT 308, vybavený novým tříválcovým benzinovým přeplňovaným motorem PureTech a manuální šestistupňovou převodovkou, strávil na okruhu více než 32 hodin, spotřeboval 51,4 litrů paliva, přičemž během testu se za volantem vozu vystřídalo několik řidičů. PEUGEOT 308 tak dosáhl nového rekordu ve spotřebě a vzdálenosti ujeté na jednu nádrž.

Driver Sport Pack

2526

Nový sportovní hatchback 308 ochotně reaguje na sebemenší podnět řidiče. Milovníky dynamické jízdy navíc potěší doplňkovou výbavou na přání Driver Sport Pack.

Stisknutím tlačítka „Sport“ na středovém panelu řidič aktivuje systém, který upravuje nastavení parametrů některých prvků výbavy tak, aby pocity a potěšení při řízení vozu byly ještě intenzivnější: posilovač řízení a nastavení akceleračního pedálu jsou citlivější, zvuk motoru zesílí a má sportovnější charakter, barva osvětlení ukazatelů na přístrojové desce se změní z bílé na červenou a objeví se údaje o dynamice vozu (výkon, tlak přeplňování, příčné a podélné zrychlení).

Elektrický posilovač řízení

27

Nový elektrický posilovač řízení nahrazuje původní hydraulický GEP posilovač s variabilním účinkem. Emise CO2 se s tímto novým posilovačem dále snižují a řidič se za volantem nového vozu 308 může těšit na skvělou ovladatelnost v městském provozu umocněnou i mnohem menším průměrem otáčení.

Bezklíčový přístup a start

28

Namísto klasického klíče zapalování může být nový PEUGEOT 308 vybaven elektronickým zařízením, které umožňuje automaticky odemknout dveře vozu a jednoduchým stisknutím tlačítka Start/Stop nastartovat motor. Při vystupování stačí lehce se dotknout vnější kliky předních dveří a dveře vozu se zamknou.

Hill Assist & Elektrická parkovací brzda

Funkce Hill Assist , která je k dispozici od druhé úrovně výbavy, usnadňuje manévrování s vozem ve svahu. Tato jedinečná technologie udrží vůz na krátký okamžik bez pohybu (přibližně 2 vteřiny) a umožní řidiči, aby v klidu přešlápl z brzdového na akcelerační pedál a bezpečně se rozjel.

Vyšší verze nového modelu 308 jsou sériově vybaveny elektrickou parkovací brzdou. Ta se při vypnutí motoru automaticky sepne a při rozjezdu se opět uvolní.

Efektivní architektura

Vzhledem ke své kompaktnosti je nový PEUGEOT 308 také lehčí. Na výšku měří o 47 mm méně, do délky o 23 mm a do šířky o 10 mm a snižuje tak v porovnání s předcházející verzí modelu 308 svoji hmotnost. Ta je nižší mimo jiné i díky technice laserového sváření a 70 kg se získalo použitím nové platformy EMP2.

Efektivní výbava

Důraz na snižování hmotnosti byl kladen i při vývoji součástek a výbavy pro model 308. Například nové nápravové prvky jsou lehčí díky částečně duté příčce zkrutného stabilizátoru a součástkám s příměsí hliníku.

K celkovému odlehčení vozu svým dílem přispívá také brzdový systém, který může být dimenzovaný na nižší hmotnost vozidla.

Dokonalá efektivita

Efektivní koncepce ve službách výkonnosti

Již od samotného počátku vývoje koncepce měl nový PEUGEOT 308 za cíl spojit environmentální efektivitu se špičkovými jízdními vlastnostmi.
Dokázal velmi významně snížit svou hmotnost a aniž by slevil ze svých prvotřídních jízdních vlastností, dosáhl špičkových hodnot z pohledu spotřeby paliva a emisí CO2. Hmotnostní rozdíl 140 kg znamenal boj s přebytečnými kilogramy na všech úrovních: architektura vozu, aerodynamika, použité materiály i výbava.

Aerodynamická silueta, použití inovativních lehkých materiálů a elektrický posilovač řízení svým dílem přispívají ke snížení emisí CO2, u nejlepších verzí až na hodnotu 82 g/km.


BEZPEČNOST

Nový PEUGEOT 308 těží z know‑how značky Peugeot a může díky těmto zkušenostem nabídnout bezvadný jízdní projev a bezpečnost na nejvyšší úrovni.

Driver Assistance Pack

Nový PEUGEOT 308 SW je vybaven kompletní bezpečnostní výbavou včetně paketu "Driver Assistance Pack", který zahrnuje aktivní regulátor rychlosti, systém varování při riziku srážky a automatický brzdový asistent. Všechny uvedené funkce fungují na základě radaru umístěného na přední masce v úrovni spodní mřížky.

Aktivní regulátor rychlosti brzdí motorem a automaticky přizpůsobí nastavenou rychlost jízdy pomalejšímu vozidlu jedoucímu před vámi. Pokud je rozdíl rychlosti jízdy vašeho vozu a vozu před vámi příliš velký, pomůže vám funkce varování při riziku srážky s brzděním, aby se rozdíl zmenšil. Pokud se srážka zdá být nevyhnutelná, sníží brzdový asistent rychlost vozu na maximálně 20 km/h , aby k  nárazu nedošlo nebo aby jeho následky byly co možná nejmenší. I s uvedenými funkcemi je však za kontrolu řízení zodpovědný především řidič, který se za volantem musí za všech okolností chovat tak, aby svým vozem neohrozil bezpečnost ostatních a dodržoval pravidla silničního provozu

Zadní kamera

Zadní kamera vám ukazuje a upozorňuje vás na to, co za vozem nevidíte. Kamera umístěná na víku zavazadlového prostoru se zapne automaticky při zařazení zpětného chodu a obraz prostoru za vozem přenáší na dotykový displej na středovém panelu. Barevné čáry vám naznačují vzdálenosti od předmětů.

Kontrola mrtvého úhlu a Park Assist

29

Pomocí čtyř snímačů na předním a zadním nárazníku vás tato technologie za jízdy informuje o přítomnosti vozu nebo motocyklu v mrtvém úhlu výhledu. V příslušném vnějším zpětném zrcátku se rozsvítí světelná dioda, která vás na přijíždějící vůz upozorní.


Funkce Park Assist , která je na přání k dispozici pro verze Allure, pomocí čtyř ultrazvukových snímačů vyhledává a měří volná místa a bezpečně zaparkuje na podélně i příčně orientované parkovací stání. Jakmile systém najde volné místo, převezme řízení a o průběhu manévru vám předává vizuální a zvukové informace, zatím co vy ovládáte pouze brzdový nebo akcelerační pedál, spojku a řazení rychlostí (u manuální převodovky). Pohybem volantu můžete kdykoliv opět převzít kontrolu nad řízením vozu.

Airbagy

30

Nový PEUGEOT 308 je vybaven 6 airbagy:

  • 2 čelní airbagy, které při čelním nárazu chrání hlavu a hrudník řidiče a spolujezdce,
  • 2 boční airbagy, které chrání řidiče a spolujezdce při bočním nárazu,
  • 2 hlavové airbagy, které cestujícím na přední i zadních sedadlech poskytují ochranu hlavy.

Peugeot Connect SOS

31

V případě nehody se o vás postará jednotka Peugeot Connect. Při aktivaci airbagů nebo pyrotechnických předpínačů odešle automatické tísňové volání. Manuálně můžete tísňové volání aktivovat stisknutím tlačítka SOS na palubní desce. Vůz je lokalizován a na místo jsou okamžitě vyslány jednotky záchranného systému.

EuroNCAP

32

Struktura nového vozu 308 má nižší hmotnost a současně byla navržena tak, aby absorbovala maximum zbytkové energie při nárazech různého typu a minimalizovala tak jejich následky pro cestující, vůz i ostatní účastníky nehody.

ABS/ESP

33

Inteligentní systém kontroly pohonu je sofistikovaný protiprokluzový systém, s kterým se vůz rozjede a pokračuje v jízdě i na povrchu s nízkou adhezí (led, sníh, bláto…). V těchto podmínkách systém automaticky přizpůsobí svůj účinek a umožní větší či menší prokluz na každém z předních kol. Je k dispozici od úrovně Allure.


TECHNICKÉ PARAMETRY

Rozměry

34353637

Životní prostředí


Životní prostředí
Peugeot neustále rozšiřuje svou nabídku vozů s nízkými emisemi – více než polovina celosvětově prodaných vozů značky má emise CO2 nižší než 140 g/km. Těchto výsledků bylo dosaženo díky účinným technologiím, v jejichž zavádění je Peugeot světovou jedničkou: filtr pevných částic FAP (uveden v roce 2000) dnes najdeme u většiny dieselových motorů a celkem bylo s tímto filtrem, který snižuje emise nespálených částic až na hranici měřitelnosti (0,004 g/km), prodáno 2,1 milionů vozů Peugeot. Stejně zásadní je i revoluční technologie Stop & Start a vývoj nové generace benzinových a dieselových motorů HDi…

PureTech
Nový tříválcový přeplňovaný benzinový motor PureTech
Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k* je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6)**. Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %. S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech nabízí nový PEUGEOT 308 výjimečné spojení výkonnosti a jízdního potěšení.

Mototy BlueHDi
Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

* Verze 110 k bude k dispozici v průběhu roku 2014.
** Pro 1.2 PureTech 130 k bude k dispozici v průběhu roku 2014.

Nový Peugeot 308 ACCESS

Klíčové vlastnosti

Nový Peugeot 308 ACTIVE

Klíčové vlastnosti

Nový Peugeot 308 ALLURE

Klíčové vlastnosti

Benzínové motory

1.2 PureTech 82 k MAN 5


Technické parametry

1.2 PureTech 110k S&S MAN5

Technické parametry

1.2 PureTech 130k S&S MAN6

Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k* je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s manuální šestistupňovou převodovkou.  Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %. S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech nabízí nový PEUGEOT 308 výjimečné spojení výkonnosti a jízdního potěšení.

Technické parametry

1.2 PureTech 130k S&S EAT6

Nový PEUGEOT 308 1.2 PureTech 130 k* je poháněn novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech v přeplňované verzi s  automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6)**. Při zachování výkonu a jízdního komfortu dokázal tento nový motor omezit svou spotřebu paliva a emise CO2 o 21 %. S tímto novým tříválcovým benzinovým motorem PureTech nabízí nový PEUGEOT 308 výjimečné spojení výkonnosti a jízdního potěšení.
Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6(Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi její další přednosti patří i výrazné snížení emisí CO2.
Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.

Technické parametry

1.6 THP 125 k MAN 6

Technické parametry

1.6 THP 156 k MAN 6

Technické parametry

Dieslové motory

1.6 HDI FAP 92 k MAN 5

Technické parametry

1.6 HDI e-HDI FAP 115 k S&S MAN 6

Technické parametry

1.6 BlueHDI 100 k S&S MAN 5

Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

Technické parametry

1.6 BlueHDI 120 k S&S MAN 6

Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

Technické parametry

2.0 BlueHDI FAP 150 k S&S MAN 6

Mezi technologické novinky nového modelu PEUGEOT 308 patří i nové dieselové motory s označením BlueHDi, které splňují emisní normy Euro 6. Vzájemným působením systému SCR (selektivní katalytická redukce) a filtru pevných částic FAP s aditivem je technologie BlueHDi schopná zásadním způsobem snížit emise oxidu dusíku NOx (o více než 90 %), optimalizovat emise CO2, spotřebu paliva a současně odstranit 99,9 % jemných nespálených částic, které jsou přítomné ve výfukových plynech dieselových motorů.

Technické parametry

2.0 BlueHDI FAP 150 k S&S EAT 6

Nová automatická šestistupňová převodovka EAT6(Efficient Automatic Transmission 6) je vybavená technologií Quickshift, která zajišťuje rychlejší a dokonale plynulé řazení převodů a zvyšuje komfort a potěšení při řízení vozu. Mezi její další přednosti patří i výrazné snížení emisí CO2.
Rozdíl emisí oproti manuální převodovce se při použití stejných pneumatik snížil na 5 g/km. Z pohledu komfortu řízení a spotřeby paliva se tak jedná o velmi zajímavou nabídku.

Technické parametry

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Nový Peugeot 308

Jsme Vám k dispozici

foto Radim Tesař
Fleetový prodejce
T: +420 235 356 922
M: +420 777 777 802
E: tesar@avcar.cz
foto Ing. Pavel Jaro
Prodejce nových vozů
T: +420 235 365 922
M: +420 602 286 752
E: jaro@avcar.cz
foto Ladislav Zoul
Prodejce nových vozů
T: +420 235 365 922
M: +420 777 777 805
E: zoul@avcar.cz